Ostrzeżenie Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK

Elektronika do gitar akustycznych i klasycznych

Do każdej gitary możliwe jest wybranie dowolnego układu elektronicznego spośród systemów wymienionych poniżej. Montaż elektroniki do gitary kupionej w naszym sklepie jest bezpłatny.

Z powodu bardzo dużego wyboru - zachęcamy do kontaktowania się z nami w celu doradzenia najlepszego możliwego rozwiązania:

tel. 512 375 022

ac@kisielewski.com.pl

Elektronika L.R.Baggs do gitar akustycznych:

L.R. Baggs Anthem SL™

Przeznaczony do nagłaśniania gitar akustycznych rewolucyjny system nagłośnieniowy oparty na technologii Tru.Mic.

Mikrofon jest zamontowany pod mostkiem, wewnątrz gitary akustycznej, by rejestrować prawdziwe brzmienie gitary lepiej, niż jest to w stanie zrobić mikrofon zewnętrzny. Dzięki zastosowaniu technologii PZM jest niewrażliwy na odbicia i interferencje dźwięków zniekształcające brzmienie, jest także niezwykle odporny na sprzężenia. Przetwornik piezo zamontowany w tradycyjny sposób dodaje jedynie najniższe częstotliwości by wzmocnić i podkreślić brzmienie gitary akustycznej. Więcej...

L.R. Baggs StagePro Anthem™

Przedwzmacniacz StagePro Anthem oferuje: mixer sygnałów mikrofonu i piezo, dwukanałowy equalizer, notch filter w technologii Garrett Null, przełącznik fazy, tuner chromatyczny oraz łatwy dostęp do baterii.

System zawiera mikrofon Tru.Mic i Element – pickup piezo zamontowany w tradycyjny sposób który dodaje jedynie najniższe częstotliwości by wzmocnić i podkreślić brzmienie. Kontroler poziomu sygnału mikrofonu służy dopasowaniu go do akustyki instrumentu. Uwaga! Jest on ukryty pod klapką kryjącą baterię! Więcej...

L.R. Baggs Anthem™

Przeznaczony do nagłaśniania gitar akustycznych rewolucyjny system nagłośnieniowy oparty na technologii Tru.Mic.

Mikrofon jest zamontowany pod mostkiem, wewnątrz gitary akustycznej, by rejestrować prawdziwe brzmienie gitary lepiej, niż jest to w stanie zrobić mikrofon zewnętrzny. Dzięki zastosowaniu technologii PZM jest niewrażliwy na odbicia i interferencje dźwięków zniekształcające brzmienie, jest także niezwykle odporny na sprzężenia. Przetwornik piezo zamontowany w tradycyjny sposób dodaje jedynie najniższe częstotliwości by wzmocnić i podkreślić brzmienie gitary akustycznej.

Kontroler zamontowany w otworze pudła rezonansowego ma potencjometry volume i mix (odpowiedzialny za wyważenie sygnału pochodzącego z piezo i mikrofonu), przycisk przesunięcia fazowego oraz kontrolkę stanu naładowania baterii. Więcej...

Dual Source Element to mikser sygnałów z pickupa piezo Element i wewnętrznego mikrofonu pojemnościowego wklejany na dno pudła gitary akustycznej lub klasycznej. Pickup i mikrofon – w zestawie ale jeśli chcesz, możesz użyć dowolnego wewnętrznego miniaturowego mikrofonu i dowolnego pickupa piezo. Mikser umożliwia miksowanie sygnałów z dwóch źródeł lub, dla ułatwienia późniejszej obróbki, przekazanie ich do miksera oddzielnie. Więcej...

 

L.R. Baggs EAS - Element+Preamp+Vol

Przeznaczenie:

  • Zdecydowane wyeksponowanie dźwięku gitary w zespole,

  • Dobra propozycja dla klientów niezamożnych lub szukających prostego systemu,

  • Idealne rozwiązanie, gdy potrzebna jest selektywność i stabilność dźwięku,

  • Postrzegany przez muzyków jako najbardziej dynamiczny.

Więcej...

L.R. Baggs Element Active System™ (EAS) VTC

Element Active System Volume Tone Control do nagłaśniania gitar akustycznych to system składający się z wyjątkowego pickupa piezo Element, przedwzmacniacza ulokowanego w gnieździe wyjściowym i kontrolerów głośności i barwy dźwięku mocowanych w nieniszczący sposób w otworze rezonansowym gitary akustycznej.

Element to pickup o niezwykle ciepłym, łagodnym brzmieniu jak na pickup piezo. Jego budowa ułatwia ustawienie równej głośności każdej ze strun co przy innych pickupach piezo sprawia zazwyczaj ogromną trudność. Więcej...

L.R. Baggs iBeam Active System™ (IBAS)

Zestaw składający się ze studyjnej jakości, bardzo lekkiego pickupa mikrofonowego iBeam przytwierdzanego pod mostkiem gitary akustycznej oraz miniaturowego, bezszumnego przedwzmacniacza klasy A w gnieździe jack. Całość uzupełnia kontroler głośności przytwierdzany do brzegu otworu rezonansowego oraz pojemnik na baterię 9V. Studyjnej jakości, naturalny dźwięk gitary akustycznej. Więcej...

L.R. Baggs iBeam™

Zestaw składający się ze studyjnej jakości, bardzo lekkiego pickupa mikrofonowego iBeam przytwierdzanego pod mostkiem gitary akustycznej oraz miniaturowego, bezszumnego przedwzmacniacza klasy A w gnieździe jack. Całość uzupełnia kontroler głośności przytwierdzany do brzegu otworu rezonansowego oraz pojemnik na baterię 9V. Więcej...

L.R. Baggs iMix™

iMix to zgrany duet przetworników: zdobywcy wielu nagród - iBeam oraz wyjątkowo wydajnego brzmieniowo przetwornika piezo Element. Współpracuje z nimi miniaturowy, całkowicie dyskretny przedwzmacniacz/mikser stereo klasy A, umożliwiający perfekcyjne dopracowanie brzmienia gitary akustycznej poprzez regulację środkowego pasma obu przetworników oraz przez eliminację nadmiaru basów w pickupie mikrofonowym iBeam. Więcej...

L.R. Baggs Lyric™

Przeznaczony do nagłaśniania gitar akustycznych rewolucyjny system nagłośnieniowy oparty na technologii Tru.Mic. Różni się od Anthem tym, że w odróżnieniu od niego jest to tylko i wyłącznie mikrofon - nie ma dodatkowego sygnału z pickupa! Odmienna konstrukcja mikrofonu PZM pozwoliła zapewnić rewelacyjną transmisję tonów niskich gitary akustycznej bez konieczności wspierania jej pickupem piezo. Więcej...

L.R. Baggs M1Active™ (M1A) - przetwornik magnetyczny aktywny

Pickup M1A wygląda prawie tak, jak używany w gitarach elektrycznych pickup magnetyczny. Sygnał elektromagnetyczny jest istotną składową sygnału elektrycznego wypływającego z tego urządzenia ale nie jedyną.

Tajemnica naturalnego odwzorowania brzmienia gitary akustycznej przez M1A zasadza się w opatentowanej przez Gary Garretta i Lloyda Baggsa TriAxial Dynamic Technology™. Jest to sposób zawieszenia dolnej cewki pickupa w taki sposób, aby mogła ona poruszać się w trzech wymiarach przetwarzając na drgania elektryczne wibracje płyty wierzchniej gitary. Więcej...

L.R. Baggs M1™ - przetwornik magnetyczny pasywny

Pickup M1 wygląda prawie tak, jak używany w gitarach elektrycznych pickup magnetyczny. Sygnał elektromagnetyczny jest istotną składową sygnału elektrycznego wypływającego z tego urządzenia ale nie jedyną.

Tajemnica naturalnego odwzorowania brzmienia gitary akustycznej przez M1 zasadza się w opatentowanej przez Gary Garretta i Lloyda Baggsa TriAxial Dynamic Technology™. Jest to sposób zawieszenia dolnej cewki pickupa w taki sposób, aby mogła ona poruszać się w trzech wymiarach przetwarzając na drgania elektryczne wibracje płyty wierzchniej gitary. Więcej...

L.R. Baggs M80™ - przetwornik magnetyczny pasywny / aktywny

Protoplastami M80 są M1 i M1 Active.

Wersja aktywna M1 sprawdzała się na dużej scenie oraz w grze zespołowej. Wersja pasywna grała ciszej, ale była bardziej dynamiczna oraz całkowicie bezszumna. Była zatem wybierana przez muzyków grywających kameralnie i solo oraz jako źródło sygnału podczas nagrań studyjnych.

Optymalnym rozwiązaniem byłoby posiadanie obydwu wersji: M1 i M1 Active. M80 realizuje to marzenie. M80 jest pickupem, w którym muzyk wybiera przełącznikiem jego pasywną bądź aktywną pracę! Wiecej...

L.R. Baggs Stage Pro Element™

O odmienności brzmienia tej elektroniki od innych przetworników piezo decyduje chroniony patentem pickup Element, niepozornie wyglądający, srebrzysty, spłaszczony kabelek. Różni się on od wszelkich innych pickupów piezo tym, że jest aktywny na całej swojej długości – zarówno w części umieszczonej pod podstawkiem, zbierającej drgania wprost ze strun jak i w części zamocowanej wewnątrz pudła gitary akustycznej od mostka aż do equalizera. Więcej...

Elektronika L.R.Baggs do gitar klasycznych:

L.R. Baggs Element Active System™ (EAS- C)

Element Active System do nagłaśniania gitar klasycznych to system składający się z wyjątkowego pickupa piezo Element, przedwzmacniacza ulokowanego w gnieździe wyjściowym i kontrolera głośności mocowanego w nieniszczący sposób w otworze rezonansowym gitary akustycznej.

Element to pickup o niezwykle ciepłym, łagodnym brzmieniu jak na pickup piezo. Jego budowa ułatwia ustawienie równej głośności każdej ze strun co przy innych pickupach piezo sprawia zazwyczaj ogromną trudność. Więcej...

L.R. Baggs Anthem SL™ Classical

Anthem to rewolucyjny system nagłośnieniowy oparty na technologii Tru.Mic. Mikrofon jest zamontowany pod mostkiem, wewnątrz gitary klasycznej, by rejestrować prawdziwe brzmienie gitary lepiej, niż jest to w stanie zrobić mikrofon zewnętrzny. Dzięki zastosowaniu technologii PZM jest niewrażliwy na odbicia i interferencje dźwięków zniekształcające brzmienie, jest także niezwykle odporny na sprzężenia. Przetwornik piezo zamontowany w tradycyjny sposób dodaje jedynie najniższe częstotliwości by wzmocnić i podkreślić brzmienie. Więcej...

L.R. Baggs Element Active System™ (EAS) VTC-N

Element Active System Volume Tone Control do nagłaśniania gitar akustycznych to system składający się z wyjątkowego pickupa piezo Element, przedwzmacniacza ulokowanego w gnieździe wyjściowym i kontrolerów głośności i barwy dźwięku mocowanych w nieniszczący sposób w otworze rezonansowym gitary klasycznej.

Element to pickup o niezwykle ciepłym, łagodnym brzmieniu jak na pickup piezo. Jego budowa ułatwia ustawienie równej głośności każdej ze strun co przy innych pickupach piezo sprawia zazwyczaj ogromną trudność. Więcej...

L.R. Baggs iBeam Active System™ (IBAS) Classical

Zestaw składający się ze studyjnej jakości, bardzo lekkiego pickupa mikrofonowego iBeam przytwierdzanego pod mostkiem gitary klasycznej oraz miniaturowego, bezszumnego przedwzmacniacza klasy A w gnieździe jack. Całość uzupełnia kontroler głośności przytwierdzany do brzegu otworu rezonansowego oraz pojemnik na baterię 9V. Więcej...

L.R. Baggs iBeam Classical™

Studyjnej jakości, bardzo lekki pickup mikrofonowy przytwierdzany pod mostkiem gitary. Dedykowany do użycia z miniaturowym przedwzmacniaczem iBeam Active Preamp – IB PRE - wbudowanym w gniazdo jack. Więcej...

L.R. Baggs iMix

iMix to zgrany duet przetworników: zdobywcy wielu nagród - iBeam oraz wyjątkowo wydajnego brzmieniowo przetwornika piezo Element. Współpracuje z nimi miniaturowy, całkowicie dyskretny przedwzmacniacz/mikser stereo klasy A, umożliwiający perfekcyjne dopracowanie brzmienia poprzez regulację środkowego pasma obu przetworników oraz przez eliminację nadmiaru basów w mikrofonie iBeam. Więcej...

Elektronika Artec do gitar akustycznych:

Artec SHP5 Przedwzmacniacz + mikrofon + piezo PC85

Artec SHP5 to znakomity, aktywny przedwzmacniacz wraz z wbudowanym mikrofonem, którego montaż nie wymaga żadnej widocznej ingerencji w gitarę. Montuje się go w pudle rezonansowym gitary. Zapewnia znakomitą jakość dźwięku oraz doskonale odwzorowuje naturalne brzmienie gitary. SHP5 posiada opcję MIC BLENDER dzięki której możnaustawić jaki poziom sygnału ma być otrzymywany z pickupa piezo oraz mikrofonu. Więcej...

Artec Soundhole Pickup WSH12-BB

WSH12 to pasywny przetwornik magnetyczny typu humbucker w drewnianej obudowie do montażu w otworze rezonansowym gitary. Humbucker to typ przystawki magnetycznej zbudowanej z dwóch cewek połączonych w przeciwfazie.  Układ taki ma tę zaletę, że zakłócenia odbierane przez jedną cewkę są redukowane do zera dzięki temu, że druga cewka odbiera je jednocześnie lecz z przeciwnym znakiem. W efekcie nie zakłócają brzmienia gitary jakiekolwiek zakłócenia magnetyczne, zarówno te generowane przez sieć zasilającą jak i te których źródłem są pracujące w pobliżu urządzenia elektryczne lub inne instrumenty. Więcej...

Artec Soundhole Pickup WSH12-RC ENN

WSH12 to pasywny przetwornik magnetyczny typu humbucker w drewnianej obudowie do montażu w otworze rezonansowym gitary. Humbucker to typ przystawki magnetycznej zbudowanej z dwóch cewek połączonych w przeciwfazie.  Układ taki ma tę zaletę, że zakłócenia odbierane przez jedną cewkę są redukowane do zera dzięki temu, że druga cewka odbiera je jednocześnie lecz z przeciwnym znakiem. W efekcie nie zakłócają brzmienia gitary jakiekolwiek zakłócenia magnetyczne, zarówno te generowane przez sieć zasilającą jak i te których źródłem są pracujące w pobliżu urządzenia elektryczne lub inne instrumenty. Więcej...

Artec Soundhole Pickup WSH12-ZB ENN

WSH12 to pasywny przetwornik magnetyczny typu humbucker w drewnianej obudowie do montażu w otworze rezonansowym gitary. Humbucker to typ przystawki magnetycznej zbudowanej z dwóch cewek połączonych w przeciwfazie.  Układ taki ma tę zaletę, że zakłócenia odbierane przez jedną cewkę są redukowane do zera dzięki temu, że druga cewka odbiera je jednocześnie lecz z przeciwnym znakiem. W efekcie nie zakłócają brzmienia gitary jakiekolwiek zakłócenia magnetyczne, zarówno te generowane przez sieć zasilającą jak i te których źródłem są pracujące w pobliżu urządzenia elektryczne lub inne instrumenty. Więcej...

Artec CEQ z piezo PC85

Przedwzmacniacz o zwartej budowie dysponujący najbardziej niezbędnymi funkcjami: 4-kanałowym equalizerem, tunerem chromatycznym oraz przyciskiem odwrócenia fazy.  Panel kontrolny jest montowany w boczku gitary w celu ułatwienia dostępu do potencjometrów oraz wyświetlacza tunera.
Urządzenie posiada specjalnie zaprojektowane pokrętła do regulacji, np. volume jest nieco większych rozmiarów - dla łatwego rozróżnienia. Przedwzmacniacz posiada także tzw. Flip - Hood Panel System ułatwiające bezpieczne korzystanie z baterii. W zestawie z gniazdem Jack. Więcej...

Preamp Artec FTE3-TN z piezo PC85

Przedwzmacniacz ten oferuje trójkanałowy korektor pasma wraz z funkcją ogólnej głośności oraz cyfrowym tunerem chromatycznym. Wbudowany tuner zapewnia cyfrowe dostrajanie, kiedy dźwięk gitary jest podwyższony lub obniżony - w każdym miejscu i bez dodatkowych narzędzi.
W przedwzmacniacz jest wbudowany pojemnik na baterię. Więcej...

Artec 3-Band + Chorus ATE-CH + Piezo SF-607

ATE-CH daje możliwość stworzenia własnego brzmienia Twojej gitary akustycznej dzięki wbudowanemu efektowi Chorus. Kiedy uruchomisz ten efekt doświadczysz zupełnie innej atmosfery brzmienia twojej gitary niż z jakimkolwiek innym przedwzmacniaczem. Wystarczy użyć sywaka "SPEED" by ustawić takie brzmienie jakie Tobie odpowiada najbardziej. Więcej...

Artec Soundhole Pickup MSP-50 ENN single coil

MSP 50 to pasywny przetwornik typu single coil do montażu w dziurze rezonansowej gitary. Montaż nie narusz w żaden sposób instrumentu. Klapki mocujące przetwornika zabezpieczone są miękka pianką zapobiegającą uszkodzeniu płyty wierzchniej instrumentu. MSP-50 zapewnia wyważone brzmienie każdej ze strun bez ingerencji w sam instrument! Wiecej...

   

Artec Soundhole Pickup MSP-50 OSJ single coil

MSP 50 to pasywny przetwornik typu single coil do montażu w dziurze rezonansowej gitary. Montaż nie narusz w żaden sposób instrumentu. Klapki mocujące przetwornika zabezpieczone są miękka pianką zapobiegającą uszkodzeniu płyty wierzchniej instrumentu. MSP-50 zapewnia wyważone brzmienie każdej ze strun bez ingerencji w sam instrument! Więcej...

Artec Soundhole Pickup MSP-50H ENN humbucker

MSP-50H to pasywny przetwornik typu humbucker do montażu w dziurze rezonansowej gitary. Montaż nie narusz w żaden sposób instrumentu. Klapki mocujące przetwornika zabezpieczone są miękka pianką zapobiegającą uszkodzeniu płyty wierzchniej instrumentu. MSP-50H zapewnia wyważone i ciepłe brzmienie każdej ze strun bez ingerencji w sam instrument! Więcej...

Artec Soundhole Pickup MSP-50H OSJ humbucker

MSP-50H to pasywny przetwornik typu humbucker do montażu w dziurze rezonansowej gitary. Montaż nie narusz w żaden sposób instrumentu. Klapki mocujące przetwornika zabezpieczone są miękka pianką zapobiegającą uszkodzeniu płyty wierzchniej instrumentu. MSP-50H zapewnia wyważone i ciepłe brzmienie każdej ze strun bez ingerencji w sam instrument! Więcej...

Elektronika Artec do gitar klasycznych:

Artec SHP5 Przedwzmacniacz + mikrofon + piezo SF-617

Artec SHP5 to znakomity, aktywny przedwzmacniacz wraz z wbudowanym mikrofonem, którego montaż nie wymaga żadnej widocznej ingerencji w gitarę. Montuje się go w pudle rezonansowym gitary. Zapewnia znakomitą jakość dźwięku oraz doskonale odwzorowuje naturalne brzmienie gitary. SHP5 posiada opcję MIC BLENDER dzięki której możnaustawić jaki poziom sygnału ma być otrzymywany z pickupa piezo oraz mikrofonu. Więcej...

Artec CEQ4 z piezo SF-617

Przedwzmacniacz o zwartej budowie dysponujący najbardziej niezbędnymi funkcjami: 4-kanałowym equalizerem, tunerem chromatycznym oraz przyciskiem odwrócenia fazy.

Panel kontrolny jest montowany w boczku gitary w celu ułatwienia dostępu do potencjometrów oraz wyświetlacza tunera. 
Urządzenie posiada specjalnie zaprojektowane pokrętła do regulacji, np. volume jest nieco większych rozmiarów - dla łatwego rozróżnienia. Przedwzmacniacz posiada także tzw. Flip - Hood Panel System ułatwiające bezpieczne korzystanie z baterii. W zestawie z gniazdem Jack. Więcej...

Artec FTE3-TN z piezo SF-617

Aktywny przedwzmacniacz gitarow.

Przedwzmacniacz ten oferuje trójkanałowy korektor pasma wraz z funkcją ogólnej głośności oraz cyfrowym tunerem chromatycznym. Wbudowany tuner zapewnia cyfrowe dostrajanie, kiedy dźwięk gitary jest podwyższony lub obniżony - w każdym miejscu i bez dodatkowych narzędzi.
W przedwzmacniacz jest wbudowany pojemnik na baterię. Więcej...

Artec 3-Band + Chorus ATE-CH + Piezo SF-617

ATE-CH daje możliwość stworzenia własnego brzmienia Twojej gitary akustycznej dzięki wbudowanemu efektowi Chorus. Kiedy uruchomisz ten efekt doświadczysz zupełnie innej atmosfery brzmienia twojej gitary niż z jakimkolwiek innym przedwzmacniaczem. Wystarczy użyć sywaka "SPEED" by ustawić takie brzmienie jakie Tobie odpowiada najbardziej. Więcej...

Elektronika Schertler do gitar akustycznych:

Schertler DYN G P48

Gitara akustyczna pojawia się w każdym gatunku muzycznym, jaki tylko możemy sobie wyobrazić. Teraz jej brzmienie może być nareszcie idealnie zreprodukowane, a nie tylko initowane.

System Schertler DYN-G P48 do gitar z nylonowymi i stalowymi strunami (rekomendowany także do banjo) to przetwornik najlepiej przenoszący brzmienie instrumentu spośród dostępnych na rynku. Więcej...

Schertler DYN-AG6

DYN-AG6 to pickup mikrofonowy zaprojektowany specjalnie do użycia razem z przetwornikiem magnetycznym Schertler M-AG6. DYN-AG6 znakomicie uzupełnia dźwięk uzyskany przez przetwornik magnetyczny. Bardzo prosty w montażu. Możliwość regulowania głośności poprzez pokrętło wbudowane w M-AG6. Pickup ten doskonale sprawdza się przy grze efektami perkusyjnymi, ponieważ doskonale zbiera drgania z pudła gitary. Idealny do występów na żywo oraz gry w studiu. Więcej...

Schertler M-AG6

Pickup magnetyczny Schertler M-AG6 przeznaczony jest do gitar akustycznych. Przeznaczony do montażu w dziurze rezonansowej gitary. Montaż nie narusza w żaden sposób instrumentu. Pickup posiada pokrętło do regulacji głośności oraz zewnętrzne wejście, które umożliwia podłączenie do niego dodatkowego pickup'a piezo lub mikrofonu. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą uzyskać ze swojej gitary brzmienie jak najbardziej oddane naturalnemu brzmieniu gitary akustycznej. Pickup posiada również drugie pokrętło głośności służące do regulacji podłączonego do niego piezo lub mikrofonu M-AG6 oferuje jak najbardziej naturalne, bogate i pełne brzmienie gitary akustycznej. Idealny do pracy w studiu oraz występów na żywo. Pickup zasilany jest baterią 3V CR2032, która wystarczy na 120 godzin gry. Więcej...

Schertler RESOCOIL

Przetwornik Schertler RESOCOIL został zaprojektowany dla muzyków, którzy potrzebują stałego nagłośnienia instrumentu wewnątrz pudła rezonansowego. Przetwornik ten dostarcza ciepłego i w pełni naturalnego brzmienia instrumentu. RESOCOIL znajduje zastosowanie w klasycznych instrumentach gitarowych (jak gitara akustyczna lub klasyczna), mandolinach, ukulele czy gitarach rezonofonicznych. Więcej...

Elektronika Schertler do gitar akustycznych:

Schertler RESOCOIL

Przetwornik Schertler RESOCOIL został zaprojektowany dla muzyków, którzy potrzebują stałego nagłośnienia instrumentu wewnątrz pudła rezonansowego. Przetwornik ten dostarcza ciepłego i w pełni naturalnego brzmienia instrumentu. RESOCOIL znajduje zastosowanie w klasycznych instrumentach gitarowych (jak gitara akustyczna lub klasyczna), mandolinach, ukulele czy gitarach rezonofonicznych. Więcej...

Schertler DYN G P48

Gitara akustyczna pojawia się w każdym gatunku muzycznym, jaki tylko możemy sobie wyobrazić. Teraz jej brzmienie może być nareszcie idealnie zreprodukowane, a nie tylko initowane.

System Schertler DYN-G P48 do gitar z nylonowymi i stalowymi strunami (rekomendowany także do banjo) to przetwornik najlepiej przenoszący brzmienie instrumentu spośród dostępnych na rynku. Więcej...

Komentarze

[img]https://www.agropomoc.pl/Public/images/agro2/images/logo.png[/img]
Dawny rok nie był szczególnie doskonały dla producentów maszyn rolniczych. Statystyki jasno wskazują bowiem, że nasi rolnicy preferują bowiem używane ciągniki. Podobnie sprawa robi w sukcesu części do kombajnu – tutaj więcej też drugie przegrywają z wysłużonymi modelami. Powód? Wiadomo: oszczędności.

Producenci ciągników nie mogą odpowiedzieć zeszłego roku do dobrych. W statystykach Centralnej Ewidencji Pojazdów oraz Kierowców stwierdzono w owym ciągu zaledwie 12 303 nowych ciągników rolniczych. To jeszcze 13% tanio niż dwa biega temu! Małego tego: po raz ważny z wielu lat grupa sprzedanych nowych ciągników nie przekroczyła poziomu 14 000. Co dobre, w owym pojedynczym czasie wzrosła za ostatnie transakcja traktorów używanych. A toż o ponad 6%: z 15 421 do 16 390 sztuk. A że nie daje się na ponowne dofinansowanie zakupów ciągników rolniczych ze okolicy Unii Europejskiej, ostatnie w aktualnym roku najpewniej jeszcze zaobserwujemy dalsze rozwoje na naszym rynku używek.

Wartość marki

W przypadku poszukiwania [url=http://agropomoc.pl]części zamienne do ciągników[/url] polecamy produkty, które można nabyć w sklepie naszej marki zaobserwował w dawnym roku 20% spadek sprzedaży, wszak nie przeszkodziło mu wówczas dodatkowy raz z urzędu zanotować w własnym regionu wiele nowoczesnych maszyn rolniczych: w ewidencjach pojawiło się 2055 traktorów tej jakości. Tuż zbytnio nim uplasował się John Deere. W pełnym 2015 r. na zakup ciągnika tej opinie postanowiło się aż 1874 nabywców – to wzrost o całkowite 26%. Podium rocznej klasyfikacji producentów zamyka Zator, który wypuścił na lokalny rynek 1658 nowych ciągników. Dwoma najchętniej wybieranymi ciągnikami były ponadto maszyny tylko tej instytucji: Zetor Major 80 i Proxima 90. Już za podium można odkryć maszyny rolnicze Deutz-Fahr, Kubuta, Case IH, Massey Ferguson, Claas, Valta czy Farmtrac.

Jak wygląda sprzedaż nowych maszyn rolnych w indywidualnych terenach Polski? W zeszłym roku pod bieżącym motywem przodowało woj. wielkopolskie (2051 nowych ciągników – wzrost o 13%), tuż zbytnio nim uplasowały się Mazowsze (2015 rejestracji – spadek aż o 36%) oraz Lubelszczyzna (1333 rejestracji – wzrost o 11%).

Czemu używane części do kombajnu?

Używane ciągniki pasą się wśród rolników pewność korzystniejszą popularnością, podobnie robi też potrzeba z użytkowanymi stronami do kombajnów – wałami korbowymi, sprężarkami, głowicami, pompami wtryskowymi, rozrusznikami, końcówkami wylotowymi o innej średnicy, koszami sitowymi... Za popularnością używanych części do kombajnu wspomina ich wartość. Badania wykazały bowiem, że koszt regeneracji części maszyn stanowi 30–60% kosztów wytwarzania części nowych. I zakup części oraz zespołów odnowionych (zregenerowanych) jest tańszy w miarach 20–40%! Nie rozmawiając o tym, że regeneracja tworzy jakąś z istotnych metod recyklingu wyeksploatowanych (złomowanych) organizacji oraz urządzeń. Nic ciekawego, że regeneracja – proces przywracający starym czy zużytym grupom (do kombajnu i nie tylko) ich dawne cechy konstrukcyjne i jakościowe – osiąga na popularności.
Nowa wiadomość